نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرام ضیایی از توسعه، به پساتوسعه و کامیابی: یک نقد مفهومی بر توسعه و کارآفرینی روستایی با بهره‌گیری از آراء آرام ضیایی پیرامون پساتوسعه نقّاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-52]

ا

  • استراتژی اقیانوس آبی طراحی مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد استراتژی اقیانوس آبی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 79-92]
  • استقلال‌طلبی بررسی رابطه انگیزه تحصیلی و قابلیت‌های کارآفرینی در بین دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 65-78]
  • اشتغال موانع فرآروی کسب و کارهای زنان روستایی: مطالعه‌ای در حوزه آبخیز تیل‌آباد استان گلستان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 17-34]
  • اشتغال پایدار شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مولفه‌های اشتغال پایدار با تأکید برسیاست‌های کلی اشتغال با مدل ANP فازی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 75-96]
  • اشتغال پذیری بررسی رابطه برند دانشگاه و جهت‌گیری شغلی دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 31-44]
  • اشتغال‌پذیری گرایش کارآفرینانه در بین دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
  • اقتصاد روستا تحلیل موانع کارآفرینی روستایی در شهرستان زابل [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-58]
  • انگیزه بررسی رابطه انگیزه تحصیلی و قابلیت‌های کارآفرینی در بین دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 65-78]

ب

  • بازاریابی کارآفرینانه طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد ترکیبی مدل‌سازی ساختاری تفسیری – دلفی فازی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 71-86]
  • بازاریابی کارآفرینانه بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد کسب وکار:تبیین نقش میانجی مشارکت کارکنان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 51-64]
  • بازدارنده های کسب و کار تحلیل موانع کارآفرینی روستایی در شهرستان زابل [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-58]
  • بانک ملت طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد ترکیبی مدل‌سازی ساختاری تفسیری – دلفی فازی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 71-86]
  • برند دانشگاه بررسی رابطه برند دانشگاه و جهت‌گیری شغلی دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 31-44]
  • بین‌المللی‌شدن طراحی الگوی توسعه کارآفرینی بین المللی در کسب و کار های دانش بنیان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 67-84]

پ

  • پساتوسعه از توسعه، به پساتوسعه و کامیابی: یک نقد مفهومی بر توسعه و کارآفرینی روستایی با بهره‌گیری از آراء آرام ضیایی پیرامون پساتوسعه نقّاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-52]
  • پساتوسعه نقّاد از توسعه، به پساتوسعه و کامیابی: یک نقد مفهومی بر توسعه و کارآفرینی روستایی با بهره‌گیری از آراء آرام ضیایی پیرامون پساتوسعه نقّاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-52]

ت

  • تحلیل راف توسعه یافته توسعه روش‌شناختی انتخاب اثربخش‌ترین کارکردِ برون‌سپاری کارآفرینانه [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 53-70]
  • تعاونی 4802 تأثیر درگیر شدن دانشجویان در فعالیت‌های عملیاتی تعاونی 4802 بر بهبود مهارت‌های کارآفرینی آنان: یک مطالعه‌ی شبه‌آزمایشی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]
  • تعاونی تولید روستایی بررسی مشکلات شرکت‌های تعاونی تولید روستایی در حمایت از تولیدات روستائیان استان خراسان شمالی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 23-31]
  • تیل‌آباد موانع فرآروی کسب و کارهای زنان روستایی: مطالعه‌ای در حوزه آبخیز تیل‌آباد استان گلستان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 17-34]
  • تمایل به راه‌اندازی کسب‌وکار گرایش کارآفرینانه در بین دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
  • توسعه پایدار شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های کارآفرینی گردشگری در جهت دستیابی به توسعه پایدار روستایی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 19-30]
  • توسعه دام پروری تحلیل مقایسه‌ای هوشمندسازی واحدهای دام پروری کارآفرین شهرستان کرمانشاه با تاکید بر توانمندی دیجیتالی مدیران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 59-74]
  • توسعه‌ی روستایی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های کارآفرینی گردشگری در جهت دستیابی به توسعه پایدار روستایی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 19-30]
  • توسعه کارآفرینی طراحی مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد استراتژی اقیانوس آبی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 79-92]
  • توسعه کارآفرینی طراحی الگوی توسعه کارآفرینی بین المللی در کسب و کار های دانش بنیان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 67-84]
  • توسعه کسب‌وکار طراحی الگوی توسعه کارآفرینی بین المللی در کسب و کار های دانش بنیان [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 67-84]
  • تولیدات روستائی بررسی مشکلات شرکت‌های تعاونی تولید روستایی در حمایت از تولیدات روستائیان استان خراسان شمالی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 23-31]

ج

  • جهت گیری شغلی بررسی رابطه برند دانشگاه و جهت‌گیری شغلی دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 31-44]

خ

  • خراسان شمالی بررسی مشکلات شرکت‌های تعاونی تولید روستایی در حمایت از تولیدات روستائیان استان خراسان شمالی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 23-31]
  • خلاقیت بررسی رابطه انگیزه تحصیلی و قابلیت‌های کارآفرینی در بین دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 65-78]

د

  • دام پروری سنتی تحلیل مقایسه‌ای هوشمندسازی واحدهای دام پروری کارآفرین شهرستان کرمانشاه با تاکید بر توانمندی دیجیتالی مدیران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 59-74]
  • دام پروری صنعتی تحلیل مقایسه‌ای هوشمندسازی واحدهای دام پروری کارآفرین شهرستان کرمانشاه با تاکید بر توانمندی دیجیتالی مدیران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 59-74]
  • دانشجویان کشاورزی بررسی رابطه برند دانشگاه و جهت‌گیری شغلی دانشجویان [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 31-44]
  • دانشگاه شیراز گرایش کارآفرینانه در بین دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
  • دانشگاه کارآفرین بررسی تأثیر نظام ارزشی اخلاق‌‌گرا بر دانشگاه کارآفرین [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 17-34]
  • دلفی کاربرد روش فراترکیب و دلفی در شناسایی مؤلفه ها و پیامدهای کارآفرینی دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 87-100]
  • دلفی طراحی مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد استراتژی اقیانوس آبی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 79-92]
  • دلفی فازی طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد ترکیبی مدل‌سازی ساختاری تفسیری – دلفی فازی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 71-86]

ر

  • رفتار طراحی الگوی رفتارکارآفرینانه سازمانی با رویکرد ترکیبی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 1-16]
  • روستا موانع فرآروی کسب و کارهای زنان روستایی: مطالعه‌ای در حوزه آبخیز تیل‌آباد استان گلستان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 17-34]
  • روستا طراحی مدل کارآفرینی زنان روستایی در گردشگری کشاورزی با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 85-102]

ز

  • زیست‌بوم کارآفرینی شناسایی ابعاد مؤثر بر توسعه زیست‌بوم کارآفرینی کشاورزی بر اساس دیدگاه کارشناسان ترویجی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 35-50]
  • زنان موانع فرآروی کسب و کارهای زنان روستایی: مطالعه‌ای در حوزه آبخیز تیل‌آباد استان گلستان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 17-34]
  • زنان روستایی تحلیل عملکرد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط زنان روستایی استان فارس [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]

س

  • ساختاری تفسیری طراحی مدل توسعه کارآفرینی با رویکرد استراتژی اقیانوس آبی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 79-92]
  • سیاست‌های کلی اشتغال شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مولفه‌های اشتغال پایدار با تأکید برسیاست‌های کلی اشتغال با مدل ANP فازی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 75-96]
  • سرمایه اجتماعی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و گرایش به کارآفرینی با نقش میانجی هوش‌ فرهنگی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 49-66]

ش

  • شناسایی مؤلفه‌ها کاربرد روش فراترکیب و دلفی در شناسایی مؤلفه ها و پیامدهای کارآفرینی دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 87-100]
  • شهرداری اصفهان بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و گرایش به کارآفرینی با نقش میانجی هوش‌ فرهنگی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 49-66]
  • شهرستان زابل تحلیل موانع کارآفرینی روستایی در شهرستان زابل [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-58]
  • شهرستان کرمانشاه شناسایی ابعاد مؤثر بر توسعه زیست‌بوم کارآفرینی کشاورزی بر اساس دیدگاه کارشناسان ترویجی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 35-50]

ع

  • عملکرد تحلیل عملکرد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط زنان روستایی استان فارس [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
  • عملکرد کسب وکار بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد کسب وکار:تبیین نقش میانجی مشارکت کارکنان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 51-64]
  • عوامل تکنولوژیکی شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مولفه‌های اشتغال پایدار با تأکید برسیاست‌های کلی اشتغال با مدل ANP فازی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 75-96]
  • عوامل زیست محیطی شناسایی و اولویت بندی ابعاد و مولفه‌های اشتغال پایدار با تأکید برسیاست‌های کلی اشتغال با مدل ANP فازی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 75-96]

ف

  • فراترکیب کاربرد روش فراترکیب و دلفی در شناسایی مؤلفه ها و پیامدهای کارآفرینی دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 87-100]

ق

  • قوانین و سیاست‏ها شناسایی ابعاد مؤثر بر توسعه زیست‌بوم کارآفرینی کشاورزی بر اساس دیدگاه کارشناسان ترویجی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 35-50]

ک

  • کارآفرینی تحلیل عملکرد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط زنان روستایی استان فارس [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
  • کارآفرینی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های کارآفرینی گردشگری در جهت دستیابی به توسعه پایدار روستایی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 19-30]
  • کارآفرینی تحلیل مقایسه‌ای هوشمندسازی واحدهای دام پروری کارآفرین شهرستان کرمانشاه با تاکید بر توانمندی دیجیتالی مدیران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 59-74]
  • کارآفرینی شناسایی ابعاد مؤثر بر توسعه زیست‌بوم کارآفرینی کشاورزی بر اساس دیدگاه کارشناسان ترویجی [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 35-50]
  • کارآفرینی بررسی رابطه انگیزه تحصیلی و قابلیت‌های کارآفرینی در بین دانشجویان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 65-78]
  • کارآفرینی طراحی مدل کارآفرینی زنان روستایی در گردشگری کشاورزی با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 85-102]
  • کارآفرینی دیجیتال کاربرد روش فراترکیب و دلفی در شناسایی مؤلفه ها و پیامدهای کارآفرینی دیجیتال [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 87-100]
  • کارآفرینی روستایی از توسعه، به پساتوسعه و کامیابی: یک نقد مفهومی بر توسعه و کارآفرینی روستایی با بهره‌گیری از آراء آرام ضیایی پیرامون پساتوسعه نقّاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-52]
  • کارآفرینی زنان روستایی طراحی مدل کارآفرینی زنان روستایی در گردشگری کشاورزی با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 85-102]
  • کارآفرینی سازمانی طراحی الگوی رفتارکارآفرینانه سازمانی با رویکرد ترکیبی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 1-16]
  • کارآموزی گرایش کارآفرینانه در بین دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
  • کارکردهای برونسپاری کارآفرینانه توسعه روش‌شناختی انتخاب اثربخش‌ترین کارکردِ برون‌سپاری کارآفرینانه [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 53-70]
  • کامیابی روستایی از توسعه، به پساتوسعه و کامیابی: یک نقد مفهومی بر توسعه و کارآفرینی روستایی با بهره‌گیری از آراء آرام ضیایی پیرامون پساتوسعه نقّاد [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 37-52]
  • کسب‌وکار تحلیل عملکرد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط زنان روستایی استان فارس [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 1-18]
  • کسب‌وکار تحلیل مقایسه‌ای هوشمندسازی واحدهای دام پروری کارآفرین شهرستان کرمانشاه با تاکید بر توانمندی دیجیتالی مدیران [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 59-74]
  • کسب و کار روستائی بررسی مشکلات شرکت‌های تعاونی تولید روستایی در حمایت از تولیدات روستائیان استان خراسان شمالی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 23-31]

گ

  • گرایش به کارآفرینی بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد کسب وکار:تبیین نقش میانجی مشارکت کارکنان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 51-64]
  • گرایش به کارآفرینی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و گرایش به کارآفرینی با نقش میانجی هوش‌ فرهنگی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 49-66]
  • گرایش کارآفرینانه گرایش کارآفرینانه در بین دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
  • گردشگری روستایی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های کارآفرینی گردشگری در جهت دستیابی به توسعه پایدار روستایی [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 19-30]
  • گردشگری کشاورزی طراحی مدل کارآفرینی زنان روستایی در گردشگری کشاورزی با استفاده از رویکرد آمیخته [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 85-102]

م

  • مانع موانع فرآروی کسب و کارهای زنان روستایی: مطالعه‌ای در حوزه آبخیز تیل‌آباد استان گلستان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 17-34]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری طراحی مدل بازاریابی کارآفرینانه با رویکرد ترکیبی مدل‌سازی ساختاری تفسیری – دلفی فازی [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 71-86]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری طراحی الگوی رفتارکارآفرینانه سازمانی با رویکرد ترکیبی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 1-16]
  • مشارکت کارکنان بررسی تاثیر گرایش به کارآفرینی و بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد کسب وکار:تبیین نقش میانجی مشارکت کارکنان [دوره 7، شماره 3، 1399، صفحه 51-64]
  • مضامین فرهنگِ بوروکراتیک توسعه روش‌شناختی انتخاب اثربخش‌ترین کارکردِ برون‌سپاری کارآفرینانه [دوره 7، شماره 1، 1399، صفحه 53-70]
  • میک‌مک طراحی الگوی رفتارکارآفرینانه سازمانی با رویکرد ترکیبی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 1-16]
  • مهارت‌های کارآفرینی تأثیر درگیر شدن دانشجویان در فعالیت‌های عملیاتی تعاونی 4802 بر بهبود مهارت‌های کارآفرینی آنان: یک مطالعه‌ی شبه‌آزمایشی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]
  • موانع کارآفرینی تحلیل موانع کارآفرینی روستایی در شهرستان زابل [دوره 7، شماره 2، 1399، صفحه 45-58]

ن

  • نظام ارزشی بررسی تأثیر نظام ارزشی اخلاق‌‌گرا بر دانشگاه کارآفرین [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 17-34]
  • نظام ارزشی اخلاق گرا بررسی تأثیر نظام ارزشی اخلاق‌‌گرا بر دانشگاه کارآفرین [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 17-34]

ه

  • هوش فرهنگی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و گرایش به کارآفرینی با نقش میانجی هوش‌ فرهنگی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 49-66]

ی

  • یادگیری تجربی تأثیر درگیر شدن دانشجویان در فعالیت‌های عملیاتی تعاونی 4802 بر بهبود مهارت‌های کارآفرینی آنان: یک مطالعه‌ی شبه‌آزمایشی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]
  • یادگیری تعاملی تأثیر درگیر شدن دانشجویان در فعالیت‌های عملیاتی تعاونی 4802 بر بهبود مهارت‌های کارآفرینی آنان: یک مطالعه‌ی شبه‌آزمایشی [دوره 7، شماره 4، 1399، صفحه 35-48]